top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

Duyarlılık

Birçok kişi duyarlı olduğunu söyler fakat herkesin düşünceleri ve hissettikleri farklıdır. Canlılar birbirlerinin ne söylediklerini duyarlar fakat hissettiklerini anlayamazlar çünkü herkesin düşünceleri aynı değildir. Benim duyarlı olduğumu düşündüğüm konu insanlara yardım etme isteğim. Farkındalık yaratmak, insanlara yardım etmek gibi duyarlı çalışmalar yapmak istediğim için SosyalBen’e katıldım ve bu konuda duyarlı olduğumu sadece düşünüyorum. Bunun hakkında yaptıklarımda sürdürülebilir çalışmalar olduğunu düşünüyorum. Herkesin söyledikleri herkes tarafından farklı anlaşılabilir. Mesela dünya haritası birçok yönden farklı şekillerde görülebiliyor fakat insanlar kendilerinin yaşadığı ülkeyi veya kıtayı görmek için tek bir açıdan bakıyor. Bazı insanlar çıkarları için duyarlı oluyor.Birçok kişi birçok konuda duyarlı olduğunu söyler ama kime göre duyarlı ya da neye göre duyarlı oldukları herkesin düşüncesi ve nasıl anladığıyla değişkenlik gösterir. Davranışlarımızda anladığımız şekilde olur fakat herkesin anlayışı farklı olduğu için bu davranışlarımıza da yansır. Bu duyarlılıklar birçok kişi için kalıcı olmuyor. Toplumlɑrın duyarsızlığa tepkisiz olmɑlɑrının ɑsıl nedeni korkɑk olmɑlɑrı değil, Rɑhɑt olmaları. “Kendini bilmek, tüm bilgeliğin başlangıcıdır.”—Aristoteles


1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Yapay Zeka

ilk önce yapay zeka nedir; Yapay zeka, makinelerin karmaşık problemlere insanlar gibi çözümler üretmesini sağlamak ile ilgilenen bir...

Comments


bottom of page