top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

15 Tatil Nasıl Değerlendirilebilir?

Sömestr tatili geldi ve yapacak çok fazla şey var. Bende tatili güzel değerlendirmek için bir liste yaptım ve sizle bunu paylaşmak istiyorum.

Müzeleri birçok kişi sever ve öğretici olmasıyla birlikte eğlencelidir. 15 tatilde müzeler için uygun bir tatil.

İstanbul Modern Müzesi'nde Sanatçı ve Zaman adlı bir koleksiyon sergisi var.

Sakıp Sabancı Müzesi'nde önemli bir porselen sanatçısı olan Ai Wei Wei'nin sergisi var. (Ben bu sergiye gittim ve gayet güzel fakat 7 yaşından altı bence gelmemeli:)

Sakarya Müzesi'nde Her zaman aynı sergi var fakat sergi kurtuluş şavaşı zamanı yapılmış ve Atatürk orası bir ev iken orada 1 gün kalmış.

Ofis Sanat Merkezi'nde Mistik İzlenimler adlı bir resim sergisi var ve ben oraya birçok kez gittim ve genelde sergileri güzel ve anlamlı oluyor.

Tiyatro ve sinema benim favorilerim ve tabi ki 15 tatilde de birçok sinema filmi ve tiyatro otunu var. Havalar biraz soğuk olunca birçok insan AVM ye gidiyor ama siz sinemaya ya da tiyatro ya gidebilirsiniz.

Sapanca Sosyal Gelişim Merkezi'nde Mirasyedi adlı bir tiyatro oyunu var.

Adapazarı Kültür Merkezi'nde Geç Kalanlar adlı bir oyun var.

Yine AKM'de Çılgın Dünya Deliler Arasında diye bir tiyatro var.

Serdivan AVM, Cinemaximum'da;

Enes Batur:Hayal mi, Gerçek mi?

ArifV216

Deliha 2

Aile Arasında

Coco

Filmleri var.

Umarım iyi bir Sömestr tatili geçirirsiniz!

9 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Harry Potter 1

Merhaba! Bugün Harry Potter ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Ben Harry Potter'ı duymuştum fakat okulda olan bir kitap kermesinde Harry...

Comments


bottom of page