top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

Arkadaşlık

Merhaba, yine ben! Arkadaşlık bence çok önemli bir kavram. Sosyal hayatta benim en önem verdiğim konulardan biri arkadaşlık. Benim sadece bir tane en iyi arkadaşım yok, bir arkadaş grubum var. Okuldaki grup 8 kişilik. Biliyorum biraz fazla gelmiş olabilir ama hiçbirini ayıramıyorum. Grup Şu Şekilde; Ben, Merve, Yağmur, Sırma, Efe, Aybars, Uygar ve Ulaş. Bu da bizim okulun Team 10'i! Oturduğum sitede de arkadaşlarım var. Onlarda; Beril, Eylül, Çağan, Çağla ve Emir. Bu da bizim ayrılmaz Kampçılar ekibimiz! İnsan aslında ailesi ile de arkadaşlık kurmalı bence. Kardeşi, Annesi, Babası kim olursa olsun insan ailesinden birine üzüldüğü ya da kızdığı zamanlarda bu kişilerden birine içini dökmelidir bence. Açıkçası ben şu an kardeşime içimi döküyorum. 5 aylık olması bir problem değil bence:) Beni pek anlamayıp "Auuu" desede ben konuştuğumda bana bakıp sadece gülüyor. Neyse bunları boş verelim de "Arkadaşlık nedir?". Arkadaşlık bence insanın sosyalleşmesini sağlar ve insan ne kadar sosyal olursa o kadar özgüvenli bireyler oluruz. Özellikle çocuklar için arkadaşlık çok önemli ve değerlidir. Bu yazının da sonuna geldimm! Bu yazının konusunu bana söylediği için @yagmuraysemalkoc 'a teşekkürler.



6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Ritüeller

Öncelikle "ritüel nedir?" sorusunu cevaplayalım. Ritüel alışkanlık özelliği kazandırmış davranışlarımız ve planlarımızdır. Bu konu aklıma...

Harry Potter 1

Merhaba! Bugün Harry Potter ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Ben Harry Potter'ı duymuştum fakat okulda olan bir kitap kermesinde Harry...

Komentáře


bottom of page