top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

Ritüeller

Öncelikle "ritüel nedir?" sorusunu cevaplayalım. Ritüel alışkanlık özelliği kazandırmış davranışlarımız ve planlarımızdır. Bu konu aklıma şu şekilde geldi, evde otururken annem yeni okuduğu kitaptan bahsediyordu ve ritüel diye bir kelime olduğunu ve ne anlama geldiğini söyledi ve sonra bir örnek verdi; "Ben uzun zamandır resim yapmıyorum çünkü onun için bir ritüelim yok ve eğer olsaydı ona ayırabilecek çok zamanım olacağına anlayabilirdim" dedi. "Oysa babanın birçok ritüeli var ve planlı olmayı seviyor fakat ben akışına bırakıyorum. Mesela ben akışına bırakıp boş bir gün geçirebilirim ama eğer bir ritüelim olursa o günde birçok şey yapabilirim. Ben böyle çok gün kaybettim ve artık hep birlikte günlerin ayrı ayrı ritüellerini yani planlarını yapalım" dedi annem. Ben günleri planlamayı çok severim. Bundan sonra ritüeller hazırlamaya başlıyacağım ve umarım daha planlı olacağı için eğlenceli olur. Görüşürüz!

22 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Harry Potter 1

Merhaba! Bugün Harry Potter ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Ben Harry Potter'ı duymuştum fakat okulda olan bir kitap kermesinde Harry...

Hayalimdeki İş/İç Mimarlık

Herkesin küçükken olmak istediği bir iş vardır. Ben 3. sınıftan beri İç Mimarlığı kafama taktım ve iç mimar olmak istediğime karar verdim...

Comments


bottom of page