top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

Hayalimdeki İş/İç Mimarlık

Herkesin küçükken olmak istediği bir iş vardır. Ben 3. sınıftan beri İç Mimarlığı kafama taktım ve iç mimar olmak istediğime karar verdim ama bu karar sonra yine değişebilir. Benim iç mimar olma isteğim ilk Picasso'ya gittiğimde başladı. Orası çok güzel dizayn edilmişti ve bir duvarda "Ece Kaptan Mimarlık" yazıyordu ve bende gidip burayı ve bu kişiyi araştırdım. Daha sonra anladım ki Ece Kaptan Sakarya'da bir iç mimarmış. Ben de iç mimarlığı günlerce araştırdım ve daha sonra kendi hayalimde ki evimi ve odaları kağıda döktüm. Yaptıklarımı çok beğenmiştim ve çok eğlenceli bir işti. Biraz daha büyüdüğümde instagram'da takma adları Pekmez ve Boz olan iki kadın iç mimar buldum. Bunların "BoomRoom" dedikleri birşey vardı ve bunda da odaları 3/4 günde yapıyorlardı ve inanılmaz odalar vardı. Ben iç mimar olmaya evler, oteller, odalar çizerek ısındım ve kararlıyım. Sakarya'da Ece Kaptan'ın yaptığı birçok yer var. Bunlar Picasso, Gazibey, İmren Grill, Rodi Alaturka,  Maja Kırkpınar, On7 Group gibi daha bir sürü yer ve ben buralardan birçoğuna giderek nasıl farklı dizaynlar oluşturup nasıl dizayn ettiğini anlamaya çalıştım. Aileme büyüyünce iç mimar olmak istiyorum diyip Ece Kaptan'dan bahsedince Babam "istersen seni Ece Kaptan'la görüştürebilirim" dedi. Ben çok mutlu oldum ve şuan iple o günü çekiyorum. Annem de ben oda ya da başka bir yer çizerken bana katılmayı seviyor ve o da şuan iç mimarlıkla uğraşıyor ama sadece evi dizayn ederek tabi. Benim hayalimde ki iş İç Mimarlık ve bunu büyüyünce de severek yapıp söylemeyi umuyorum.

53 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Ritüeller

Öncelikle "ritüel nedir?" sorusunu cevaplayalım. Ritüel alışkanlık özelliği kazandırmış davranışlarımız ve planlarımızdır. Bu konu aklıma...

Harry Potter 1

Merhaba! Bugün Harry Potter ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Ben Harry Potter'ı duymuştum fakat okulda olan bir kitap kermesinde Harry...

Comments


bottom of page