top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

Sınavlarla Başım Dertte! Sıradan Bir Öğrenci Hikayesi

Merhaba! Ben de senin gibi bir öğrenciyim ve birçoğumuz gibi sınavlarla başım dertte! 6. sınıfa gidiyorum ve derslerde çok sıkılıyorum. Bir yandan ödevler, bir yandan sınavlar ve bir yandan yüzme! Bu sorumlulukların hepsi bence çoook fazla. Sınav haftası biz derste sıkılan öğrenciler olarak dersi dinlemeyip son gün herşeyi kafamıza alabileceğimizi sanıyoruz fakat bir takım gerçek var. Sınav çok güzel geçse bile bazen çok kötü alabiliyoruz. Mesela ben bunu Orta okulda anladım. Yani ortaokulda sınavlar artık ciddileşiyor ve stres artıyor. 5. Sınıfta ingilizcelerim’in hepsi 100 olsada  şuan 85’ten fazla almak imkansız gibi geliyor. Bazen düşünüyorum da Ortaokulda tüm dersler olmasada sadece karar verdiğimiz ya da tam veremediğimiz ama yinede istediğimiz dersleri seçsek ve sadece onlara girsek diye düşünüyorum ama bu seferde matematik olmazsa günlük hayatta sıkıntılar yaşayabilirdik. Neyse daha fazla sınavlar ve derslerle ilgili konuşmak istemiyorum. Bıktım!?!?

6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Ritüeller

Öncelikle "ritüel nedir?" sorusunu cevaplayalım. Ritüel alışkanlık özelliği kazandırmış davranışlarımız ve planlarımızdır. Bu konu aklıma...

Harry Potter 1

Merhaba! Bugün Harry Potter ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Ben Harry Potter'ı duymuştum fakat okulda olan bir kitap kermesinde Harry...

Hayalimdeki İş/İç Mimarlık

Herkesin küçükken olmak istediği bir iş vardır. Ben 3. sınıftan beri İç Mimarlığı kafama taktım ve iç mimar olmak istediğime karar verdim...

Comments


bottom of page