top of page
  • Yazarın fotoğrafıCeylin

Enka'lı 6'ların Maceraları! Bölüm 1:Yemekhane Dönüşü

Enka'lı olmak gurur verici ve güzel birşey fakat birçok kişi bizi çok çalışkan olarak düşünsede yanılıyorlar! Evet okulumuz disiplinli ama bir o kadar da eğlenceli ve çılgın! 6. sınıf benim en eğlendiğim okul yılı olmuş olabilir. Bende bugün sizlere maceralarımızı anlatmaya karar verdim. Artık neredeyse her gün öğlen tenefüsü birçok 6. sınıfı toplayıp  hırsız polis oynuyoruz. Okulumuz dıştan bakınca eğlenceli gözüksede içi çook sıkıcı. Yapacak pek fazla şey olmadığından bizde kuralları çiğneyip birçok macera yaşıyoruz ve okulda çok fazla beyinsiz insan olduğu için daha maceralı, komik, eğlenceli ve bazen korkutucu da olabiliyor. Bir önceki cümlede kimden ve neyden bahsettiğimi sadece 6'lar anladı ama olsun, biz devam edelim. Okulun arka bahçesinde tepe gibi yerler var ve biz buralardan tırmanıp yukarı okulun girişine çıkabiliyoruz. Yemekten dönerken normalde sağdan ilkokulu geçip hemen ortaokula inmemiz gerekirken biz sola gidip revirden aşağı koşarak spor salonunu geçip yokuş gibi bir yere tırmanarak ortaokula gidiyoruz. Tabi bir de bu yolda öğretmenler oluyor ve bu olayı daha da riskli yapıyor. Mesela yağmurlu birgün yine Ben, Ulaş, Efe ve Uygar o yoldan giderken önümüzde yüzme antrenörleri arkada okul müdür yardımcısı olduğunu gördük ve spor salonunun yanından anaokula çıktık ve nasıl koştuysak öyle bir yoruldum ki. Daha sonra oradan ortaokula indik ve yine hırsız polis oynadık. Bu maceradan sonra öyle bir hastalandım ki, ateşim 40'a kadar çıktı, boğazımda kanlanma ve enfeksiyon oldu ve serum takıldı. Bir daha böyle birşey yapmayacağım ama soğuk havada. Daha anlatacak çok şeyim var ama şimdilik görüşürüz.


2 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Ritüeller

Öncelikle "ritüel nedir?" sorusunu cevaplayalım. Ritüel alışkanlık özelliği kazandırmış davranışlarımız ve planlarımızdır. Bu konu aklıma...

Harry Potter 1

Merhaba! Bugün Harry Potter ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Ben Harry Potter'ı duymuştum fakat okulda olan bir kitap kermesinde Harry...

Kommentare


bottom of page